Zmieniamy się dla Mieszkańców Marklowic !
Zmieniamy się dla Mieszkańców Marklowic!
Od 2 stycznia w naszym Urzędzie Gminy na parterze, w pokoju 104, działa pierwsza od czasu reaktywacji naszej gminy Kancelaria (widoczna na zdjęciu). Mieszkańcy mogą tam załatwić sprawy związane z:
• składaniem pism urzędowych,
• wydawaniem dowodów osobistych,
• meldunkiem,
• działalnością gospodarczą,
• kartą dużej rodziny,
• innymi sprawami bieżącymi.
Naprzeciw, w pokoju 118, znajduje się Dział Świadczeń Rodzinnych Ośrodka Pomocy Społecznej. Sprawy podatkowe nadal załatwiane są w pokoju 110.
W najbliższym czasie w pokoju 111 (również na parterze) Mieszkańcy będą mogli załatwiać sprawy związane z gospodarką odpadami.
Informujemy również, że od 2 stycznia zmienia się główny adres e-mail do korespondencji z urzędem. Wszelkie sprawy należy kierować na adres: kancelaria@marklowice.pl (dotychczasowy adres sekretariat@marklowice.pl przestaje obowiązywać), sprawy do sekretariatu Wójta należy kierować na adres: sekretariat_wojta@marklowice.pl .
Wprowadziliśmy także zmiany w strukturze organizacyjnej gminy, aby usprawnić funkcjonowanie urzędu. Utworzone zostało również Centrum Usług Wspólnych obsługujące jednostki Naszej Gminy pod kątem księgowym, kadrowym i płacowym.
